- Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Pokračujeme ve zkvalitňování komunikace
Rozšiřujeme komunikační kanály, začátkem roku 2016 spouštíme vlastní Youtube kanál.
V loňském roce jsme se rozhodli zásadně modernizovat komunikaci směrem k široké veřejnosti. Základním pilířem se stal responzivní web, který splňuje veškeré prvky moderní komunikace. Nebyl to jediný projekt, realizovali jsme kromě něj například:
- nový hlasový rozcestník zákaznické linky 800 100 841
- aktuální i plánované odstávky a havárie zobrazujeme v mapovém podkladu
- využíváme Twitter , Youtube a Instagram
- ...a v neposlední řadě jsme spustili věrnostní program pro naše odběratele.
Věříme, že všechny tyto prvky pomouhou v lepší informovanosti nejen odběratelů tepla, ale i kohokoliv ze široké veřejnosti.
Nejčastější otázky
- Co je to kogenerační výroba elektřiny a tepla?
- Topí se v noci stejně jako ve dne?
- Jak je to s délkou topné sezóny, kdy se začíná a končí s dodávkou tepla?
- Komu patří tzv. patní neboli objektové měřiče tepla, k čemu slouží, kam se osazují, jak je to s jejich přesností a s jejich závadami?
- Co znamená odběrová špička? Je časově omezená?
- Kolik stupňů má mít teplá voda?
- Podle jakého principu se provádí rozúčtování teplé vody (TV)?
- Co je GJ a MW (kW)?
- Co je to dvousložkový cenový model?
- Co se stane, pokud překročím sjednaný výkon odběru?
- Další otázky a odpovědi